Zaawansowane szukanie
Najlepsze zdjęcia  Nowe zdjęcia   RSS Feed: SM42-877 (Komentarzy)

SM42-877
SM42-877
© Copyright autorzy zdjęć fotokolej.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.
    

Opis
Komentarz: Wielkie przestawianie na stacji Kościerzyna. SM42-877 kolejno przeciąga z najniższą prędkością jaką udaje się mechanikowi utrzymać martwe stalowe kolosy spod płotu skansenu na tory znajdujące się na przeciwko nastawni wykonawczej. Wszystko to przy akompaniamencie całej gamy pisków trzasków i zgrzytów.
Data wykonania zdjęcia: 2013.02.07
Słowa kluczowe: SM42, SM42-877, Cargo, Kościerzyna, parowozy, d29-201, zima
Data: 08.02.2013 00:30
Wyświetleń: 4368
Pobrań: 0
Ocena: 9.00 (5 głosów)
Wielkość pliku: 392.8 KB
Dodał: r_dziurek

Exif
Make: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D300S
Czas migawki: 1/250
Przysłona: F/11
Czulosc ISO: 200
Data: 07.02.2013 10:46:54
Ogniskowa: 112mm


Jak głosowano?

Ocenę dodał: Ocena wystawiona: Data wystawienia:

anonim1981       9 2013-02-08 16:29:20

PixiorQ       9 2013-02-08 19:40:27

Omig (+)       9 2013-02-08 22:26:14



Autor: Komentarz:
r_dziurek


[ Użytkownik ]

Komentarzy: 801

Niestety nic mi więcej w tym temacie nie wiadomo. Trafiłem na te manewry zupełnie przypadkowo. Co ciekawe nie było to chaotyczne przerzucenie gratów z kąta w kąt. Ustawiali je według z góry ustalonej kolejności przez co manewry były bardziej skomplikowane.
08.02.2013 09:27 Offline r_dziurek r_dziurek at o2.pl 3193664
Omig (+)


[ Użytkownik ]

Komentarzy: 486

Tadeusz, coś się dzieje.
08.02.2013 22:12 Offline Omig (+) migolo at op.pl
Kolins


[ @ADMIN ]

Komentarzy: 2965

Cholera, niesamowite... Myślę, że graty pójdą do pocięcia. Stały tam bardzo długo i nikt nic z tym nie robił.
09.02.2013 10:40 Offline Kolins
PixiorQ


[ Użytkownik ]

Komentarzy: 1021

Wojtek skoro do pocięcia to po co w określonej kolejności? chociaż może w transporcie to ma jakieś znaczenie...
09.02.2013 13:40 Offline PixiorQ 6597993
r_dziurek


[ Użytkownik ]

Komentarzy: 801

Trochę mało danych by spekulować ale gdyby chcieli je wywieźć to raczej ustawialiby je na torach umożliwiających wyjazd na szlak a nie na całkiem bocznych. Poza tym samo przestawienie tych maszyn o kilkaset metrów zajęło dużo czasu i obarczone było dużym ryzykiem wykolejenia więc transport do jakiejś innej konkretnej stacji w ten sposób trwałby wieki i kosztował majątek. To już bardziej opłacałoby się pociąć to na miejscu. Z kolei gdyby dało się to transportować z większą prędkością to musieliby przedzielić parowozy jakimiś czynnymi wagonami w celu uzyskania odpowiedniej masy hamującej.
09.02.2013 16:33 Offline r_dziurek r_dziurek at o2.pl 3193664



Poprzednie zdjęcie:
SM42-744  
 Następne zdjęcie:
SM42-866

 



Sponsoring: Junis