Adam Mickiewicz

5-ta hala Sekcji Napraw i Utrzymania Taboru Kolejowego Odolany, Mazowiecko - Podlaskiego Zakładu Spółki PKP Cargo (od 1.07.2014 Centralnego Zakładu Spółki). Jeden z ostatnich Czechów oczekuje tu na to co przyniesie "jutro".
Ostatni wpis w książce pokładowej brzmiał:
"Lokomotywa sprawna, hamulec ręczny zakręcony w kabinie A (...)"" /> Adam Mickiewicz

5-ta hala Sekcji Napraw i Utrzymania Taboru Kolejowego Odolany, Mazowiecko - Podlaskiego Zakładu Spółki PKP Cargo (od 1.07.2014 Centralnego Zakładu Spółki). Jeden z ostatnich Czechów oczekuje tu na to co przyniesie "jutro".
Ostatni wpis w książce pokładowej brzmiał:
"Lokomotywa sprawna, hamulec ręczny zakręcony w kabinie A (...)"" />


Zaawansowane szukanie
Najlepsze zdjęcia  Nowe zdjęcia   RSS Feed: EP05-016 (Komentarzy)

EP05-016
EP05-016
© Copyright autorzy zdjęć fotokolej.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.
    

Opis
Komentarz: "Tak zwycięzców zwyciężył w końcu sen, brat śmierci."
Adam Mickiewicz

5-ta hala Sekcji Napraw i Utrzymania Taboru Kolejowego Odolany, Mazowiecko - Podlaskiego Zakładu Spółki PKP Cargo (od 1.07.2014 Centralnego Zakładu Spółki). Jeden z ostatnich Czechów oczekuje tu na to co przyniesie "jutro".
Ostatni wpis w książce pokładowej brzmiał:
"Lokomotywa sprawna, hamulec ręczny zakręcony w kabinie A (...)"
Data wykonania zdjęcia: 30.06.2014
Słowa kluczowe: EP05, EP05-016, Warszawa_-_Odolany, Czech
Data: 30.06.2014 21:44
Wyświetleń: 5727
Pobrań: 0
Ocena: 10.00 (4 głosów)
Wielkość pliku: 270.5 KB
Dodał: Paweł T

Exif
Make: PENTAX
Model: PENTAX K-r
Czas migawki: 1/0.76923076923077
Przysłona: F/8
Czulosc ISO: 100
Data: 30.06.2014 13:44:28
Ogniskowa: 18mm


Jak głosowano?

Ocenę dodał: Ocena wystawiona: Data wystawienia:

Sebula       10 2014-07-02 23:16:05

anonim1981       10 2014-07-03 20:12:37

PixiorQ       10 2014-07-09 08:57:28



Autor: Komentarz:
Gagarin1030 ( † )


[ Użytkownik ]

Komentarzy: 951

Wyjątkowy opis, aczkolwiek smutny...
Ten ostatni wpis w książce jaką datę miał? Pytam, bo we wrześniu 2012r. podczas zbiorowej zagłady maszyn ET40 w Tarnowskich Górach, planowano przeszczepić uszkodzony w tej maszynie silnik trakcyjny (lub dwa) ze złomowanych numerów 20, a następnie 36. Obie jednak już nie istnieją i do żadnej zamiany nie doszło... Miejmy nadzieję, że jakieś muzeum się nią zajmie. Swego czasu Skierniewice mocno interesowały się jej "zdobyciem". Jak to się skończyło? O to należałoby zapytać najlepiej Ariela Ciechańskiego.
01.07.2014 23:08 Offline Gagarin1030 ( † ) 5464182
Paweł T


[ Użytkownik ]

Komentarzy: 211

Ponoć miała przeszczepy jakieś bo i tak ściągnęli ją awaryjnie i naprawa nieopłacalna była. Ale wpis był jaki był a mistrz elektryków uparcie twierdzi, że lokomotywa jest sprawna. Spróbuje się coś dowiedzieć więcej.
02.07.2014 22:02 Offline Paweł T troc.pawel at gmail.com 8091672
speed_Cars


[ Użytkownik ]

Komentarzy: 268

Zamiast kupować Pendolino (nie wiadomo czy wyjedzie w Grudniu na tory), to mogli dać do naprawy EP05-16, oraz EP05-23, by był większy pożytek z tego.
15.07.2014 19:32 Offline speed_Cars
Gagarin1030 ( † )


[ Użytkownik ]

Komentarzy: 951

@speed_Cars Można również modernizować Ikarusy, rezygnując z zakupu nowoczesnych Solarisów. EP03 po odpowiedniej modernizacji, z pewnością całkiem fajnie wyglądałaby prowadząc nowe wagony IC. Jednak nie tędy droga. Chabówkę, tudzież inne ciekawe/edukacyjne miejsca już mamy. Teraz czas na "lepsze", nowsze.

Za EP05-016 trzymam kciuki. Fajnego "specjala" bym z tym widział.
15.07.2014 22:38 Offline Gagarin1030 ( † ) 5464182



Poprzednie zdjęcie:
EP05-23  
 Następne zdjęcie:
EP05-01

 



Sponsoring: Junis